مزایای فوم بتن برای ساخت و ساز خانه‌ها

چهارشنبه 25 ارديبهشت 1398
15:23
mehdi

انواع مختلفی از مواد در ساختمان سازی مورد استفاده قرار می‌گیرند و فوم بتن هم یکی از آنها است که در ساختمان سازی در این روزها مورد توجه سازندگان قرار گرفته است.

فوم بتن دارای مزایایی است که توجه مهندسین و سازندگان را به خود جلب کرده و در سازه‌های خود از آن استفاده می‌کنند. یکی از مزایای این ماده سبک بودن آن است که وزن کلی سازه را کمتر می‌کند و این امر باعث می‌شود از ستون‌ها و تیرهای کوچک‌تری در ساخت و ساز بتوان استفاده کرد.

از جهت دیگر فوم بتن دارای مقاومت بالایی در جلوگیری از انتقال آتش است و استفاده از آن در ساختمان‌های مسکونی باعث ایمنی بیشتر ساختمان‌ها خواهد شد. این دو مورد و موارد دیگر باعث شده است استفاده از این ماده رو به گسترش باشد.

این راهنما برای رفع نیاز به ارزیابی هزینه‌ها و مزایای استفاده از فرم‌های عایق کاری به وسیله فوم بتنی در ساخت خانه‌های مسکونی یا دیگر ساختمان‌های مشابه گردآوری شده است.

ارزشیابی و گردآوری اطلاعات در مورد استفاده از فوم بتن

سه هدف زیر محتوای این راهنما را تشکیل داده‌اند

  • ارائه اطلاعات عینی در مورد هزینه ساخت و ساز معمولی با فوم بتن نسبت به ساخت و ساز مسکن استاندارد
  • جمع آوری اطلاعات معتبر در مورد مزایای ساخت و ساز فوم بتن نسبت به ساخت خانه‌های استاندارد
  • ارزیابی و مقایسه مزایای استفاده از فوم بتن و ساخت ساز به وسیله بتن معمولی

بسیاری از منابع اطلاعاتی فنی در دستیابی به اهداف فوق در نظر گرفته شده‌اند، از جمله برخی از آخرین داده‌های آزمایش بر روی مقاومت ساخت و ساز دیوار با فوم بتن و سایر مزایایی مانند بهره‌وری انرژی، مقاومت در برابر باد، مقاومت در برابر آتش و عایق صوتی این ماده. از آنجایی که فوم بتن‌ها مزایای زیادی نسبت به مصالح و روش‌های ساخت و ساز سنتی خانه ارائه می‌دهند، مهم است که مزایای کلی مربوط به ساخت با این ماده را نسبت به گزینه‌های دیگر، مانند ساخت و ساز استاندارد، درک کنید.

فوم بتن

بنابراین، می‌توانید یک تصمیم آگاهانه در مورد ارزش ساخت و ساز با فوم بتن نسبت به سایر گزینه‌ها اتخاذ کنید. البته، ارزیابی نهایی بر عهده شما است تا یک تصمیم معقول را اتخاذ کنید. قصد این راهنما این است که به شما کمک کند تا یک تصمیم گیری آگاهانه داشته باشید.

این گزارش با بررسی مختصری از دیدگاه بازار مسکن در مورد ارزش ساخت و ساز با فوم بتن آغاز می‌شود. در بخش بعدی، داده‌ها برای ترسیم محدوده هزینه‌های ساخت و ساز واقعی سازه با فوم بتن و سازه‌هایی که از مصالح دیگر ساخته شده‌اند، ارائه شده است.

سپس، داده‌های تطبیقی ​​را در مورد مزایای عملکردی و ساختارهای استاندارد، از جمله ایمنی سازه، کاهش خطر، مقاومت در برابر آتش، دوام، بهره‌وری انرژی و عایق صوتی ارائه می‌دهد. در بخش‌ها و مقاله‌های بعدی هم ارزیابی هزینه و سود را با استفاده از اطلاعات ارائه شده در بخش‌های قبلی ارائه می‌دهد. در نهایت نتیجه گیری‌ها در مقاله آخر ارائه شده است.

چشم انداز بازار مسکن

یکی از عوامل مهم به هنگام هر خرید جدیدی در نظر گرفتن تجربه سایر کاربران درباره یک محصول است. در این بخش، تجربه و نظرات سازندگان مختلف، طراحان و صاحب خانه‌ها به منظور ارزیابی هزینه‌ها و مزایای ساخت و ساز فوم بتن ارائه می‌شود.

اطلاعات زیر از منابع مختلف از جمله مقالات خبری، گزارش‌ها، صفحات وب و ارتباطات شخصی جمع آوری شده‌اند. در حالی که این اطلاعات واقعا حیرت انگیز هستند، برای درک هر چه بیشتر ارزش ساخت و ساز با فوم بتن بر اساس تجربه واقعی خریداران خانه، سازندگان، مهندسان و افراد دیگری که از محصول استفاده می‌کنند، مورد نیاز هستند. تجارب منفی معمولا در منابع موجود یافت نشدند و به طور خاص در این مطالعه نیز مورد بحث قرار نگرفته‌اند.

هزینه انرژی در مقایسه با مزایای ارائه شده به مشتریان

خانه‌های ساخته شده از بتن فومی هزینه‌های انرژی کمتری را نسبت به دیگر مواد ساختمانی خواهند داشت. این مزایا توسط بسیاری از صاحب خانه‌های ساخته شده با فوم بتن که مایل به پرداخت هزینه‌های کمتر و در عین حال مایل به صرفه جویی در مصرف انرژی هستند در کنار ایمنی و راحتی اضافی ذکر شده‌اند.


[ بازدید : 102 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به فوم بتن ، تولیدکننده بتن است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]